Late annuleringen
Wil je jouw afspraak wijzigen of annuleren? Laat dit ons dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten via WhatsApp: 06-40022886. De haarstylist van Lindseys kapsalon een zelfstandig ondernemer en daarom heeft een late annuleringen en ‘no-shows’ een grote impact op mijn persoonlijke inkomen, aangezien het lastig is de tijd die voor jouw behandeling is gereserveerd op korte termijn opnieuw te vullen. Om deze reden wordt er een late annuleringstoeslag in rekening gebracht via een betaalverzoek als je ons niet tijdig inlicht. Helaas kunnen we hierop geen uitzonderingen maken.
LATE ANNULERINGSTOESLAG:
- Knippen en/of treatment (duur korter dan 1 uur): € 15,-
- Kleurbehandeling (duur 1 tot 2 uur): € 30,-
- Kleurbehandeling (duur 2 uur of langer): € 45,-
Gemiste afspraak
Als je niet komt opdagen voor je behandeling, zijn we genoodzaakt een late annuleringstoeslag in rekening te brengen via een betaalverzoek. Mis je drie afspraken zonder kennisgeving, dan kunnen we helaas geen toekomstige afspraken voor je inplannen.
Lindseys Garantie
Als je na je behandeling onverhoopt niet helemaal tevreden bent met je haar, vragen we je binnen 14 dagen contact op te nemen met de salon of onze klantenservice. We plannen dan een nieuwe afspraak voor je in, om de behandeling deels of volledig opnieuw uit te voeren. We geven geen geld terug, aangezien dit het probleem niet verhelpt. Neem je na 14 dagen contact op, dan gelden de gebruikelijke tarieven weer. Als je zelf hebt geprobeerd jouw haircut of haarkleur aan te passen of hiervoor een derde partij hebt ingeschakeld, is deze garantie niet langer van toepassing.
Kleding
Lindseys kapsalon is niet verantwoordelijk voor schade kleding en schoeisel bij kleur of knipbehandeling.
CONTACT
Wil je een afspraak maken bij Lindseys kapsalon, of je een afspraak wijziging doorgeven? Stuur een bericht via WhatsApp: 06-40022886